Beszerzési munkatárs (részmunkaidős)
Az UNION olyan biztosító, ahol nem csak ügyfeleinkkel, de egymással is egyszerűen, érthetően és emberi hangon kommunikálunk. Munkatársi felméréseink szerint erényeink a rugalmasság, a sokszínű feladatok, a jó hangulat és a kíváncsiság.
Mindehhez nagyvállalati hátteret és egyéni szakmai fejlődést biztosítunk. Stabil nagyvállalati háttérrel rendelkezünk, és kollégáink számára biztosítjuk az egyéni szakmai fejlődés lehetőségét.
Munkavállalóink visszajelzéseinek köszönhetően elnyertük a Great Place to Work címet, azaz az UNION-t a legjobb munkahelyek közé szavazták kollégáink. Meghatározó tulajdonosunk a közel 200 éves múlttal rendelkező osztrák VIENNA INSURANCE GROUP, Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb biztosítási vállalatcsoportja.
Nálunk ezekkel fogsz foglalkozni
- segíted a beszerzési folyamatokat (elősdlegesen informatikai), ajánlatokat kérsz be és elemzed azokat,
- kapcsolatot tartasz a beszállítókkal, szerződéseket készítesz elő
- beszerzési elemzéseket, riportokat, kimutatásokat, nyilvántartásokat készítesz,
- nyomon követed a költségeket és szerződéseket, riportálod az eredményeket,
- szorosan együttműködsz a társterületekkel a hatékony beszerzési működés érdekében.
Téged keresünk ha
- heti 30 órában vállalnál munkát,
- legalább középfokú gazdasági, vagy pénzügyi végzettséged van,
- 1-3 év releváns tapasztalattal rendelkezel beszerzés, vagy pénzügyi kontrolling területen
- otthonosan mozogsz a számok világában, magabiztosan dolgozol számadatokkal,
- hatékonyan képviseled az álláspontod egyeztetések, tárgyalások alkalmával,
- magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen erős vagy Excelben,
- csapatjátékos vagy, de szeretsz önállóan, felelősségteljesen is dolgozni,
- büszke vagy a probléma átlátó és megoldó képességedre,
- feladataid mindig precizitással végzed,
- strukturált, analitikus gondolkodásmóddal rendelkezel,
- kommunikációs képességed kimagasló.
Amiért érdemes csatlakozni hozzánk
- megbízható, stabil, nemzetközi hátterű vállalati környezetben tevékenykedhetsz,
- lehetőséget nyújtunk a rendszeres, hetente több napi home office munkavégzésre, amelyhez biztosítjuk a szakmai és technikai hátteret,
- az irodai napokon jól megközelíthető helyen dolgozhatsz,
- izgalmas, szakmai feladatokkal várunk, önállóságot és felelősségteljes feladatokat kínálunk,
- fiatalos, támogató csapatba várunk,
- rugalmasan felhasználható cafeteriát, céges biztosításokat, munkatársi kedvezményeket kínálunk, és támogatjuk az otthoni munkavégzés költségeit,
- fontos számunkra munkavállalóink egészségének megőrzése, ezért magán-egészségügyi szolgáltatást biztosítunk,
- mi nem csak egy munkahely vagyunk, hanem közösséget is építünk, rendszeresen csatlakozhatsz közösségi programokhoz, vállalati eseményeinkhez,
- ha számodra is fontos a társadalmi felelősségvállalás, évente több alkalommal részt vehetsz CSR akcióinkon.
Előnyt jelent
- ha tudsz angolul,
- felsőfokú gazdasági, pénzügyi vagy jogi területen szerzett végzettséged van,
- van 1-3 év tapasztalatod nagyvállalati környezetben.
Milyen csapat vár?
- kis létszámú, fiatalos, jó hangulatú, befogadó közösség,
- ahol támogatjuk egymást,
- ahol a bizalom, a tisztelet és a nyílt kommunikáció közös érték.
Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el a szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével.
Állás adatai
Állás azonosító:
|
V-1120 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Beszerzési munkatárs (részmunkaidős) |
Munkavégzés helye: |
1134 Budapest, Váci út 33. |
Szakterület: |
Operációs adminisztráció |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Részmunkaidő |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Beszerzési munkatárs (részmunkaidős)