Beszerzési munkatárs (részmunkaidős)

Az UNION olyan biztosító, ahol nem csak ügyfeleinkkel, de egymással is egyszerűen, érthetően és emberi hangon kommunikálunk. Munkatársi felméréseink szerint erényeink a rugalmasság, a sokszínű feladatok, a jó hangulat és a kíváncsiság. Mindehhez nagyvállalati hátteret és egyéni szakmai fejlődést biztosítunk. Stabil nagyvállalati háttérrel rendelkezünk, és kollégáink számára biztosítjuk az egyéni szakmai fejlődés lehetőségét. Munkavállalóink visszajelzéseinek köszönhetően elnyertük a Great Place to Work címet, azaz az UNION-t a legjobb munkahelyek közé szavazták kollégáink. Meghatározó tulajdonosunk a közel 200 éves múlttal rendelkező osztrák VIENNA INSURANCE GROUP, Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb biztosítási vállalatcsoportja.

Nálunk ezekkel fogsz foglalkozni

  • segíted a beszerzési folyamatokat (elősdlegesen informatikai), ajánlatokat kérsz be és elemzed azokat,
  • kapcsolatot tartasz a beszállítókkal, szerződéseket készítesz elő
  • beszerzési elemzéseket, riportokat, kimutatásokat, nyilvántartásokat készítesz,
  • nyomon követed a költségeket és szerződéseket, riportálod az eredményeket,
  • szorosan együttműködsz a társterületekkel a hatékony beszerzési működés érdekében.

Téged keresünk ha

  • heti 30 órában vállalnál munkát,
  • legalább középfokú gazdasági, vagy pénzügyi végzettséged van,
  • 1-3 év releváns tapasztalattal rendelkezel beszerzés, vagy pénzügyi kontrolling területen
  • otthonosan mozogsz a számok világában, magabiztosan dolgozol számadatokkal,
  • hatékonyan képviseled az álláspontod egyeztetések, tárgyalások alkalmával,
  • magabiztosan használod az MS Office programokat, különösen erős vagy Excelben,
  • csapatjátékos vagy, de szeretsz önállóan, felelősségteljesen is dolgozni,
  • büszke vagy a probléma átlátó és megoldó képességedre,
  • feladataid mindig precizitással végzed,
  • strukturált, analitikus gondolkodásmóddal rendelkezel,
  • kommunikációs képességed kimagasló.

Amiért érdemes csatlakozni hozzánk

  • megbízható, stabil, nemzetközi hátterű vállalati környezetben tevékenykedhetsz,
  • lehetőséget nyújtunk a rendszeres, hetente több napi home office munkavégzésre, amelyhez biztosítjuk a szakmai és technikai hátteret,
  • az irodai napokon jól megközelíthető helyen dolgozhatsz,
  • izgalmas, szakmai feladatokkal várunk, önállóságot és felelősségteljes feladatokat kínálunk,
  • fiatalos, támogató csapatba várunk,
  • rugalmasan felhasználható cafeteriát, céges biztosításokat, munkatársi kedvezményeket kínálunk, és támogatjuk az otthoni munkavégzés költségeit,
  • fontos számunkra munkavállalóink egészségének megőrzése, ezért magán-egészségügyi szolgáltatást biztosítunk,
  • mi nem csak egy munkahely vagyunk, hanem közösséget is építünk, rendszeresen csatlakozhatsz közösségi programokhoz, vállalati eseményeinkhez,
  • ha számodra is fontos a társadalmi felelősségvállalás, évente több alkalommal részt vehetsz CSR akcióinkon.

Előnyt jelent

  • ha tudsz angolul,
  • felsőfokú gazdasági, pénzügyi vagy jogi területen szerzett végzettséged van,
  • van 1-3 év tapasztalatod nagyvállalati környezetben.

Milyen csapat vár?

  • kis létszámú, fiatalos, jó hangulatú, befogadó közösség,
  • ahol támogatjuk egymást,
  • ahol a bizalom, a tisztelet és a nyílt kommunikáció közös érték.
Ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el a szakmai önéletrajzodat bérigényed megjelölésével.

Állás adatai

Állás azonosító: V-1120
Pozíció pontos megnevezés: Beszerzési munkatárs (részmunkaidős)
Munkavégzés helye: 1134 Budapest, Váci út 33.
Szakterület: Operációs adminisztráció
Munkaszerződés típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Részmunkaidő
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Beszerzési munkatárs (részmunkaidős)