Értékesítés-fejlesztő, mentor
Az UNION olyan biztosító, ahol nem csak ügyfeleinkkel, de egymással is egyszerűen, érthetően és emberi hangon kommunikálunk. Munkatársi felméréseink szerint erényeink a rugalmasság, a sokszínű feladatok, a jó hangulat és a kíváncsiság. Mindehhez nagyvállalati hátteret és egyéni szakmai fejlődést biztosítunk. Stabil nagyvállalati háttérrel rendelkezünk, és kollégáink számára biztosítjuk az egyéni szakmai fejlődés lehetőségét.
Munkavállalóink visszajelzéseinek köszönhetően elnyertük a Great Place to Work címet, azaz az UNION-t a legjobb munkahelyek közé szavazták kollégáink.
A hazai megkérdezett munkavállalók véleménye alapján 2025-ben az UNION Biztosító lett a legvonzóbb munkaadó a pénzintézetek között a Randstad Employer Brand Research kutatása szerint.
Meghatározó tulajdonosunk a közel 200 éves múlttal rendelkező osztrák VIENNA INSURANCE GROUP, Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb biztosítási vállalatcsoportja.
Nálunk ezekkel fogsz foglalkozni
- Támogatod és koordinálod a belső call center referensek képzését, oktatását
- Termékismereti-, és sales tréninget tartasz a belső és külső call center referensek számára és szakmai anyagokat, prezentációkat készítesz
- Mentorálod a belső call center referenseket azzal a céllal, hogy sikeresek legyenek az értékesítési tervek teljesítésében
- A referensek munkáját és teljesítményét minőségbiztosítási szempontok alapján elemzed és összegzed
- Együttműködsz az értékesítési call centereket érintő szabályozások kidolgozásában
- Részt veszel a CC rendszerek, folyamatok szabályozásában
- Segíted a teljesítménymérőszámok kialakítását, valamint a kialakított rendszerek működtetését
- Támogatod az értékesítési versenyeket, segítesz a kampányok kidolgozásában és elemzésében
- Script szabályozás, értékesítési hatékonyság visszamérés, IT rendszerek vizsgálata a hatékonyság javítása érdekében
Téged keresünk ha
- tréneri tapasztalod/végzettséged van
- call centerben szereztél tapasztalatot/belülről ismered a call centerek működését
- hozzáállásodat az ÉRTÉKESÍTÉS- és ügyfélközpontúság jellemzi
- folyamatszervezésben, teljesítménymérésben is dolgoztál már
- szeretsz szóban kommunikálni, visszajelzést adni
- talpraesett vagy, jól kezeled az ismeretlen helyzeteket is pontosan és precízen tudsz dolgozni
- nyitott vagy a szakmai ismereteid folyamatos bővítésére
Amiért érdemes csatlakozni hozzánk
- a hét nagy részében otthonról/távolról látod el feladataidat
- az irodai napokon igényes munkakörnyezetben, jól megközelíthető helyen dolgozhatsz
- feladatköröd összetett lesz, a személyes munkát eredményét az értékesítési számokban is látod,
- biztosítjuk a szakmai és technikai hátteret
- figyelemmel kísérjük munkatársaink szakmai fejlődését, amelyet különböző szakmai képzésekkel támogatunk
- béren kívüli juttatásaink széleskörűek: cafeteria keret, céges biztosítások, rezsi költségtérítés döntésed alapján hozzájárulást fizetünk önkéntes nyugdíjpénztári számládhoz
- fontos számunkra munkavállalóink egészségének megőrzése, ezért minden munkatársunk számára egészségügyi szolgáltatást biztosítunk, amely családtagjaidra is kiterjeszthetsz
- rendszeresen csatlakozhatsz közösségi programokhoz, CSR akcióinkhoz
Amennyiben szívesen lennél tagja csapatunknak, kattints a Jelentkezés gombra!
Állás adatai
Állás azonosító:
|
H-1157 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Értékesítés-fejlesztő, mentor |
Munkavégzés helye: |
1082 Budapest, Baross u. 1. |
Szakterület: |
Értékesítési Call Centerek |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidő |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Értékesítés-fejlesztő, mentor